مثل مادرم فاطمه

دوست دارم پایم را دقیقا جای پای شما بگذارم بی بی دوعالم

مثل مادرم فاطمه

دوست دارم پایم را دقیقا جای پای شما بگذارم بی بی دوعالم

حالا ممکن است بپرسید تغییر یعنی چه؟
من،شما،آنها و همه ی انسان ها در زندگی اشتباهاتی داریم که دلایلش گوناگون است؛اما برای زندگی بهتر و اینکه خدایی بشیم،بی نهایت بشیم و لذت عمیقی را تجربه کنیم بیایید شمشیر و نیزه برداریم و کلاه خود و زره بپوشیم و به جنگ اشتباهاتمان برویم.البته اول باید آنها را بشناسیم و به آنها احترام بگذاریم تایکدفعه باهم طغیان نکنند.😉
یه جورایی باهاشون مسالمت‌آمیز رفتار کنیم و بعد یکی یکی شکسته شون بدیم.💪
ما چون خیلی قوی نیستیم،نمی توانیم یکدفعه به جنگ تمام بدی هایمان و اشتباهاتمان برویم پس باید با آنها مدارا کنیم و تک تک از میان برشان داریم.💣
تغییریعنی بدی های وجودم را اصلاح کنم👤
یادتان می آید وقتی قرار بود عروس شوید روز قبل از آن سیبیل هایتان را برداشتید و ابروهایتان را اصلاح کردید و موهای صورتتان را کندید.
آرایشگرم صورتم را بند می انداخت و من گریه می کردم.میگفتم دردم می آید!😭
اما آرایشگرم می گفت:(می دانم ولی باید صبر کنی تا خوشگل موشکلت کنم!)منم می‌گفتم نمیخوام خوشگل بشم ولم کن؛ولی خب دست بردار نبود😫
البته وقتی خودم را در آینه دیدم آنقدر ذوق کردم که سختی بند انداختن یادم رفت.👸
هر کسی وقتی خود را اصلاح می‌کند زیبا میشود...💫
یادتان می‌آید صبح روز عقد اول رفتید حمام و چرک ها و کثیفی هایتان را شستید،بعد رفتید آرایشگاه و تا عصر آرایشگرشما روی صورتتان کار کرد تا زیبای زیبا شوید.👰
سپس لباس تمیز و خوشگل عروسی را پوشیدید و قدم در مجلس گذاشتید.حالا آماده شده اید برای پیوند با همسرتان؛با کسی که قرار است زندگی دنیا را کنارش بگذرانید.💑

دنیا همه جایش همین طور است هرچقدر شما تمیز تر و آراسته تر باشید آرامش تان بیشتر است و به خدا نزدیک تر هستید.
ذات انسان ها خیلی خوب است و خداوند ذات انسان ها را بسیار بسیار نیکو آفرید.
راحت تر به شما بگویم:
بزرگ ترین،زیبا ترین،مهربان ترین،پاک‌ترین،بخشنده ترین و بهترین عالم چه کسی است؟
خدااااا
می دانید ما قرار است مثل او شویم!چرا؟چون قرار است بیشترین لذت،دارایی،نعمت،کیف و.. را بچشیم😌
خود می گوید بنده من بیا تا تو را به جایی برسانم که وقتی به چیزی امر می کنی باش،به وجود بیاید و اولیا الله به این درجه رسیده اند.
برای این امر باید خودمان را تغییر بدهیم.یعنی بدی هایمان را کنار بگذاریم و خوبی ها را به دست بیاوریم...🌼

زهرا ..

نظرات  (۱)

سلام

دوست عزیز

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس

http://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی